Informatie voor
Organisatoren
Hieronder kan je alle informatie vinden die voor organisatoren van belang zijn.
Wat wil je weten?
Op dit moment zit de kalender vol en kunnen verenigingen zich niet meer aansluiten. Je kan altijd een verzoek indien door een e-mail te sturen aan info@zomoco.nl.
Een handleiding hiervoor kan je hier vinden.
Dit is niet mogelijk.
In principe niet. De uitslag dient d.m.v. my-laps gepubliceerd te worden op sporthive.com en dat is niet mogelijk zonder my-laps.
- Een verkeer vrij parcours
- Iemand die de wedstrijd in Mijn KNWU zet (ruim van te voren)
- Iemand die de inschrijvingen doet
- Jury met my-laps systeem
- Rugnummers
- Ronde bord
- Bel
- Bloemen voor de eerste drie per categorie
- EHBO
Voor renners van de deelnemende verenigingen (dus verenigingen die vermeld staan op deze website) is het inschrijfgeld € 2,- en voor alle andere deelnemers is het inschrijfgeld € 7,-.
Een vereniging die meedoet aan de ZoMoco betaald per jaar € 150,- organisatie kosten en per wedstrijd dragen ze € 90,- bij aan het prijzen geld voor de renners. Het inschrijfgeld is voor de organiserende vereniging zelf. In tegenstelling tot het verleden worden er per wedstrijd dus geen prijzen meer uitbetaald aan de eerste drie aankomende maar per periode is er een prijzenschema voor het klassement van die periode.
Alle renners met een (start)licenties van de KNWU kunnen meedoen aan de ZoMoco. Ook kunnen renners met een NTB of WFN licentie meedoen aan de ZoMoCo. Deze renners dienen dan wel hun NTB of WFN licentie te hebben gekoppeld aan Mijn KNWU. Renners zonder licentie kunnen meedoen met een dagstart licentie. Hiervoor dienen ze een extra bedrag te betalen (dat wordt aangegeven door Mijn KNWU).
Je bent geheel vrij in het gebruik van de rugnummers. Uiteraard is het handig om de categorieën die tegelijk rijden niet dezelfde serie rugnummers te geven. De handbikers rijden zonder rugnummer.